Minnen.. =)

Tja.
La mig aldrig å läste nåt, utan vi käkade glass, å sen började vi prata massa minnen ^^ Först pratade vi om när alla va små å rymde hela tiden, å sen kom vi in på de resor vi gjorde å gamla bilar som vi haft, å sen hämtade mamma å jag fotoalbum å så kollade vi igenom massa gamla bilder ^^

Massor med bilder på katterna, Zenya å Zenita va två balineser vi hade.. saknar dom inte särskilt mkt, för dom va ändå mest till besvär. Men sen så va det några bilder på Oscar, en blandraskatt, å fy fan va jag saknar honom <3 Han måste ha varit den charmigaste katten på hela jorden, å så jäkla stor oxå. Å så va det bilder på när Inger va kattunge, å shit va söt hon va ^^

Foton på Nisse fanns det oxå. Det va Viktor marsvin =) fett söt han va =)
Å så va det foton på pappa, när han va smal! =P
Å så hade jag en bild på farmor oxå <3 Vi har så fruktansvärt få bilder på henne, för hon ville inte bli fotad.. Men den bilden jag har va en verkligen fin bild på henne =)
Men men, det va skoj iaf å sitta å prata gamla minnen iaf =)

Men men, nu e det natti natti =)
Puss å kram, å sov så gott alla ^^

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0