Natti =)

Haha, ne det blev inget plugg för mig =P Har inte klätt på mig heller =P Däremot gjorde jag en sjukt pinsam sak -.-'

Har gått ut i köket i handuk för å bre mig en macka. (Yes, jag käkar mackor nu igen xD) å handuken sitter lite sådär härligt löst, å så sträcker jag mig efter jordnötssmöret. And guess what? Jo, precis, jag tappar handuken >.< Skyndar mig inte särskilt mkt å dra upp den, för vem ska se mig lixom? Å så kollar jag ut genom fönstret, å då e det två st som går förbi där ute, å SÅKLART så kollar dom in -.-'

Aja, thats life =P Å det e så typiskt mig xD
Men nu ska jag klä på mig, lägga mig i sängen, å plugga lite till det där jäkla no-provet imorn -.-' Å så har jag ju orientering imorn oxå >.< Men men.. måste göra det, annars får jag IG å det vill jag inte.. jag behöver alla poäng jag kan få =P

Btw, om det e nån som undrar varför jag har slutat med "dagens steg" så e det för att jag blir så jävla irriterad när alla jävla steg man gått råkar raderas >.< Drf har jag inte stegräknare på mig nu för tiden. Men så fort den kommer, så ska mamma beställa en ny åt mig, som har lucka! Så man kan inte råka radera allt =D Det e fett nice ^^

Men nu ska jag lägga mig =)
Men jag har ju en jävla nattfjäril i mitt rum!!!!!!!! Shit asså, jag fick panik när jag såg den :S Hur ska jag kunna somna med den här inne? :S Får väl hämta brorsan så han får ta ut den lr nåt sånt xD
Men godnatt på er =)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0