Plugg..

Tjenare ^^
Nu e jag hemma.
I skolan hände det inge speciellt. Efteråt drog jag hem till Alexandra å va med henne till typ nu =) Va skoj å träffa henne igen, va ju ett tag sen eftersom vi hade vårt lilla bråk. Men det e över nu, så det e skönt =)

Vi gjorde inte så jättemkt, vi va ute med Charlie, satt i hennes kök å käkade nudlar å berättade om vår helg å så snackade vi killar ;) Jag sov lite =P å så gjorde hon ökensand ^^ Sen gick vi ut med Charlie igen, å jag gick hem till mig. Hemma så satte jag mig i soffan å snackade lite med päronen, å vi kom fram till att jag ska va hemma imorn så jag kan vila rösten å blir riktigt frisk å få sova ut lite ^^

Men nu måste jag typ plugga =( Måste skriva klart om Baskien, plugga till NO-provet å skriva om min musikanalys, för Hanna vägrar att ge mig bara G på den =P Så jag måste göra lite mer med den så hon kan ge mig högre betyg ^^ Men jag såg mitt betyg idag, å det stog MVG, så det e nice =)
Men jag har typ fett ont i min handled.. har knäckt den för mkt tror jag =(

Men som sagt, nu ere plugg som gäller...
Puss å kram på er <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0