School of rock



Rockstjärnan Dewey Finn sparkas från sitt band och sitter med ett berg av skulder och depression. Han tar jobbet som lärarvikarie för en fjärdeklass på en stel privatskola där hans attityd får en kraftig effekt på eleverna. Han möter också Yuki, en 9-årig gitarrspelare som skulle kunna hjälpa Dewey att vinna tävlingen "battle of the bands" vilket i sin tur skulle lösa hans finansiella problem och få tillbaka honom i strålkastarljuset.

Denna film har jag nu letat fram på surfthechannel.com, så jag ska släcka ner nu å krypa ner i sängen å kolla på den ^^ Orkar nog inte skriva ett godnatt-inlägg sen, så jag gör det nu istället ^^

Godnatt på er alla, sov så jättegott! =) Har ju dessutom besökar-rekord idag!! =D Hela 17 u.b har jag haft idag! =D Känns skitbra, hoppas det håller i sig =)

Puss å kram <3


/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0