Söndag - Morrn =)

Go'morron =)
Igår gick jag å la mig typ vid 2 - halv 3. Gick ju iväg å träffade Kenny vid 12-tiden.. skulle möta honom vid dagiset, å jag verkligen känner på mig att han kommer skrämma mig, å så går jag där, å så hoppar Frodo (Kennys kompis) ner från trädet bakom mig å typ skriker, jag blev inte ett dugg rädd (E ju van vid Viktors skrämningar, så det där va ingenting i jämförelse =P) Å alla andra (Simon, Ralle å Kenny)  började garva, för Frodo tappade balansen helt å ramlar xD

Sen iaf så gick dom andra hem till Kenny å fortsatte me sitt lanande (4:de dagen i rad :S) Å jag å Kenny stannade kvar, sen kom Simons föräldrar förbi, dom va på promenad med deras skitsöta vovve ^^ Men Jörgen (som jag tror han hette..) va typ full å pratade på som fan, det va lite skoj, Kenny tyckte mest det va pinsamt xD

Vid 2-tiden iaf så gick vi hem till Kenny. Jag fick min läppglans som jag glömt hos honom förra helgen, hälsade lite på hans kompis, gav honom extra många hejdå-pussar bara för att han tyckte det va pinsamt xD Å sen drog jag hem å gick å la mig på en gång ^^

Idag vaknade jag halv 2, då gick jag upp å käkade frukost, Jordgubsfil med flingor ;P (Fan va mack-sugen jag va! xD) å sen hamnade jag här ^^

Men jag funderar på att ta mig ut.. verkar va ganska skönt ute ^^
Så jag ska klä på mig nu =)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0