Söndag

Nu ere söndag =D Å jag känner mig glad, för det betyder att det är en dag närmre bal, skolavslutning och AMERIKA!! =D =D Visserligen e det en dag närme att skiljas från alla =( och kabarén som jag e sjukt orolig inför xD

Imorse vaknade jag kl 12. Då gick jag upp å snackade lite med mamma, hon gav mig lite info om hur vi ska ta oss dit vi ska =) Så kl 10 i 2 ska vi (Jag å Erik alltså) börja gå mot fruängen, å vi kommer väl hem vid 6-tiden ikväll tror jag... För vi ska sälja biljetter mellan 3-4 å kl 4 börjar konserten, å jag vet inte riktigt hur länge den håller på, men sen ska vi hem oxå.. men vi kanske får skjuts, hoppas det ^^

Men nu ska jag klä på mig ^^
Puss å kram <3

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0