Suck...

Har nu precis kollat på High School Musical å snackat med Alex på tel. å allt kändes lite bättre.
Så kommer man ner å mamma frågar hur det gick på orienteringen (fast hon visste att jag inte skulle gå) å när jag säger att jag inte gick så börjar hon ösa massa negativa komentarer över mig som gör att jag nästan inte pallar mer å e skitnära på å gråta... Men jag e ju som jag e å gråter nästan aldrig, så det blev inte nåt gråtande idag.. även fast jag verkligen känner att jag skulle vilja det..
Har inga pengar på mobilen heller! =( Men farfar kommer imorn, så han ska betala det åt mig =) Snäll farfar man har <3 =)

Happ.. ska man göra nu då? Orkar ingenting eg. vill bara bort från allt.. men men =/
Fan!!!! Jag orkar verkligen inte må dåligt igen! Skolan kommer bli skittåkig oxå å jag kommer bara sitta å må dåligt å inte va aktiv alls, har dessutom np prov imorn tror jag.. har för mig det, men jag kanske har helt fel?
Hoppas det.. för jag har ingen lust å göra np när jag mår som jag gör nu =/

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0