Svenska med 9t3 :S

E hemma nu iaf =)

Usch, va fett äckligt. För efter läsningen, så va jag på väg ut ur klassrummet. Å då säger Kenny att det ligger en råtta under bordet. Så jag kollar, å där ligger den en stor, grå, död råtta :S Äckligt värre >.<'

Sen va det då tråkig NO med Håkan. I slutet av lektionen va jag fett nära på å bryta ihop. Så jag "gick på toa" å va där ett tag utifall att jag skulle börja gråta. Men, jag klarade mig idag med.

Sen va det elevens val, jag letade information om Baskien som jag ska skriva lite om.
Till lunch va det ostgratinerad falukorv med potatismos. Å gissa vad!? Madde sa att det va gott!! Madde lixom =P Som alltid hatar all skolmat =P Å hon tyckte det va gott! xD

Sen hade vi då dubbellektion i sv.
Eg. skulle halva klassen va med t1 å andra halvan med t3. Jag skulle eg. va med t1, men eftersom att dom inte skulle göra samma prov som oss, så fick vi alla vara med t3... å det va ju "jätte"skoj -.-'
Snacka om att man känner sig obekväm med den klassen!

Först hade vi då det där provet (Lr kunskapskontrollen som vi så fint kallar den =P) Å de gick verkligen skit.. men men.
Å sen läste vi en text av Strindberg. Men Frida kom mitt i allt å började prata lite om gymnasieval å sånt ^^
Sen iaf så kollade vi på en liten snutt av en film, å sen fick vi en läxa å slutade ^^

Nu kom jag precis hem iaf =) Pappa har gjort mat. Falukorv.. pallar inte käka det igen. Så det blir väl en nutrilett för mig då =P Så jag ska gå å fixa iordning den nu ;P
Puss å kram <3

Hade en gosig Inger i sängen iaf när jag kom hem ^^


/C

Kommentarer
Postat av: Emma

synd att ni inte fick vara med oss för vi var ute och sen fick vi gå hem en timme tidigare ;)

2008-05-07 @ 16:33:21
URL: http://slemmaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0