Tack så jävla mkt ='/

Happ, skitkul.
Står ute å håller på med disken. Pappa kommer hem. Ser att ingen varit ute med Dharma på länge å han dampar. Så han står å skriker på mig å säger att jag e så jävla oansvarig å så fort det blir lite jobbigt så ger jag upp.
Å så säger han att jag inte tänker på någon annan än mig själv, att jag e så jävla egoistisk.

Jag kunde inte stoppa det. Men tårarna började å rinna, å dom rinner än. Jag som annars typ aldrig gråter om någon e i samma rum.. men jag kunde inte stoppa det..
Blev så jävla ledsen av det han sa.. Han har inte en jävla aning om vad fan jag har gått igenom, å så kommer han å säger att jag bara tänker på mig själv.

Ne, pallar fan inte mer nu. Mår skit å sitter ändå bara å gråter..
Ska gå å lägga mig nu lr nåt..
Godnatt
Puss å kram

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0