Tisdag

Hej hej =)
Idag började vi med Engelska, där kollade vi på en film som jag inte kommer ihåg vad den heter.. men den handlade om hutsier å tutsier typ, den va hemsk, men bra. Men vi han inte kolla klart, men vi ska göra det nästa lektion ^^ Fick massakomentarer  om att jag har klänning idag iaf ^^ Haha, å jag hade mammas skor på sig idag, å dom e typ 2 storlekar för små =P Så jag fick värsta skavsåren så jag har gått barfota typ hela dagen xD

Sen iaf hade vi matte, där läste håkan min blogg lite -.-' Å så satt jag mest å snackade =P Å jag å Jenna sjön en mattelåt sammtidigt som Johan S spelade gitarr xD

Till lunch va det fisk, å efter lunchen va det svenska, där gjorde vi Strindberg-provet. Klarade man det bra så kunde man höja sig, men gick det dåligt så kunde man inte sänka sig.. å det va tur det, för det gick inte så bra för mig xD
Som sista lektion hade vi då träslöjd för näst sista gången ^^ Där gjorde jag typ ingenting =P Gick omkring å småpratade med alla typ =P Å så har jag tagit hem mitt skåp nu ^^ Bild kommer senare =)

Sen gick jag hem, barfota dåra =P å när jag kom hem så tvättade jag fötterna å duschade ^^ Nu sitter jag å bloggar å kollar på Smallville ^^ Men ska iväg på gitarrlektion sen, e dubbel-lektion, för vi ska öva inför torsdag ^^

Men jag ska kolla vidare på Smallville nu =)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0