Varmt!

Hejsan =)
Nu e jag hemma ^^
Kenny å jag somnade ju om i hans bäddsoffa, å han skulle ju eg. varit hos Fetto kl 10, å kl 1 så knackade det på dörren, då va Fetto å Frodo där, dom hade med sig en extrahjälm till Kenny så dom kunde åka på en gång, men då fick dom ju höra att jag va där, så dom sa att dom skulle dra å handla nåt ,läsk tror jag det va, å sen när dom kommer tillbaka så skulle jag vara ute xD xD
Men jag drog när dom kom ^^ När jag kom hem så käkade jag en hamburgare (Haha, har käkat en jävla massa plopp inatt/idag xD xD) Men jag ska ner å ta en dusch, sätta på mig klänning, å sen ut å sätta mig å spela lite gitarr tror jag ^^ Kanske har en ny låt på G ;) Va ju ett tag sen jag skrev en låt, så jag tänkte göra ett försök idag =)

Men ska ner å ta en dusch nu =)
Puss å kram på er alla, å ut å njut av solen!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0