Yaaay! =D

Fyfan va jag har varit duktig nu tycker jag ^^ Först på svenskan så redovisade jag, fast det gick ju skit =P Kollade ner i papprena hela tiden.. men men, jag gjorde det inför hela klassen istället för bara en liten grupp ^^

Å på andra lektionen på svenskan så hade vi ju tema kärlek å sex ^^ Vi delades in å smågrupper å pratade om hur man gör för att visa att man gillar en person, å sen disskuterade vi i helgrupp, fett skoj tema tycker jag xD

Sen iaf va det ju gympa å orientering, å jag gjorde det! ^^ Så jävla glad, för ni har jag G i gympa ^^ Vi hittade 4 kontroller av 10. Men vi gick ju bara, för jag e inte helt frisk ännu =P

Men nu sitter jag här hemma å försöker hitta en riktigt härlig sommarlåt, som e ganska svängig lr va man ska kalla det =P Å som ingen helst har sjungit de senaste åren på skolavslutningen =P
För jag letar en låt som jag kan sjunga på skolavslutningen.. Måste säga imorn vad det e jag vill göra, annars får jag typ inte göra det =P Så jag behöver hjälp! Kan inte alla bara ösa på med förslag? Snälla? =>

Jag ska leta vidare nu iaf ^^
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0