-

Tja
E fortfarande fett glad ;P Har däremot inte kollat varken efter dator eller mobil, så det ska jag göra det när jag skrivit klart ;P Har iaf mest suttit å lyssnat på musik å spelat muppspel hela dagen idag :P Å vi åt spaghetti med köttfärssås! Va typ aslänge sen, så det va gott ;D Pappa har varit vaken ganska mycket idag oxå :) Han va t.o.m. nere i vardasrummet å tände en brasa å åt ett ägg! :D För annars dricker han bara drycker och får nån slags grej rakt in i magen två ggr om dagen i hans slang.
Sitter iaf å chattar nu, har badat, så jag sitter fortfarande i handduk, så jag ska väl byta om snart, ska iaf först kolla datorer å mobiler, sen byta om, å sen måste jag städa hallen oxå -.-' skulle eg. gjort det igår men pallade inte :P
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0