Blää

Usch usch...
E på väg in i en depparperiod nu =/ =/ Skolan börjar igen, det e kallt ute och det dröjer väl inte länge innan snön kommer, pappa blir sämre å sämre.. Jag e bara så jävla trött på allting. Kan inte sova om nätterna, får ångest och ligger vaken länge länge innan jag kan somna. Försöker hålla humöret uppe å vara överglad (kanske har märkts på mina tidigare inlägg..) Så är jag alltid innan depp-perioden slår till. Går ett par dar då jag är överglad, men så fort nåt går fel blir jag irriterad som fan. Och sen en kväll så blir man plötsligt skitdeppig och orkar inte med någonting.
   Jag satt och läste igenom en gammal dagbok när jag hade storstädning. Jag var väl 10-11 år då, för jag hade nyligen fått min diabetes då. Redan då, när jag va ca 10 år, så hade jag tankar på att begå självmord.
Ne, orkar inte sitta här längre å tänka på allt skit. Ska byta om nu å gå ut å springa med Dharma.
Puss på er <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0