Booring!

Ne, usch va datakunskap e tråkigt! -.-' E 1 timme å 10 min kvar tills vi slutar, å jag vet inte vad jag ska göra nu =P Finns ju saker å göra, men jag fattar dom inte (kanske e drf jag inte tycker det e så kul med datakunskap xP) Så... vad ska man göra resten av tiden nu då? =P

Har iaf iPoden men min braiga high school musical 3 musik! ;D å så sitter jag å smsar med Madde ;D

E fett trött, hade såklart svårt å sova igår, så jag skulle inte banga på å sova den timmen som e kvar xP

Men ne, nu vet jag inte mer vad jag ska skriva :P Eller jo! Upptäckte ju idag att Peter, Kissies brorsa har börjat blogga igen, det hade ju jag totlat missat ;P

Men nu kommer jag inte på vad jag ska skrva mer ;) Så ha det så bra allesammans!

Puss å kram <3


/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0