Busungar ;)

Hej :D
Nu e jag hemma igen ^^
Har haft jättekul hos kusinerna =) Igår när jag kom så kramade jag alla å sen lekte jag med dom, mest med Saga ;P Å sen käkade vi hemagjord pizza å god efterrätt å sen lekte jag lite mer med ungarna tills det va dags å natta dom. så jag borstade tänderna på Saga (bara jag som får göra det när jag är där ;P), å Saga tog mig åt sidan å sa att jag inte gillade henne lika mkt, utan att jag gillade dom andra mer, så jag fick prata med henne å säga att jag faktiskt gillar henne lite mer än dom andra, så hon skulle bli nöjd ;P Men eg. gillar jag ju såklart alla lika mkt :) Sen läste jag saga för Theo först, å sen för Saga. Å sen skulle vi få dom å sova. Charlotte, Saga å hugo sov i samma rum, å dom tyckte såklart det va jättespännande, så dom somnade först halv 12 =P Men jag å Cicka satt nere i deras nya vardagsrum å prata på om allt å ingenting =)

Imorse när jag vaknade så kröp Saga ner hos mig å gosade. Sen spelade jag lite pingis med henne å sen käkade jag frukost. Sen fick jag hjälpa alla å klä på sig för vi skulle på promenad. Så vi gick å hyrde film, blev en Tom & Jerry till Theo, å så blev det Lejonkungen 2, å Saga blev galen för att hon inte fick en klubba :P
När vi kom hem iaf så kollade vi på Lejonkungen, å den e så fin, älskar den filmen! <3 Å så snöade det ju oxå -.-' så barnen sprang ut å lekte å jag kollade klart på Lejonkungen ;)
Sen så lekte dom detektiver å jag jagade dom å snodde deras diamant ;P Haha va lite skoj ;D (barnslig som man e så tyckte jag det ;D) å sen käkade vi nachos å efter det skjutsade Tobbe hem mig å Lotta, å lilla Saga va jätteledsen över att vi skulle åka :(

När vi kom hem så blev Dharma jätteglad ;) Å mamma hjälpte mig med matten, å sen hade vi möte. Men nu ska jag upp å ta ett varmt bad, för jag fryser ;P
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: elin

Haha carro :P jag ska skicka bilder snrta så du kan fixa min design. jag bar saknar en bild. Men det kommer!

2008-11-16 @ 21:40:57
URL: http://olagligtblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0