Filmanalysen e klar ;)

Hej hej =)
Nu är jag klar med filmanalysen =) Blev exakt 2 dataskrivna sidor, så det e nice ^^ Men det blir nog bara VG för jag har inte uppfyllt alla MVG-kriterier ;P
Vi har iaf precis ätit. Blev lite specialare xD Blev tacobörd med köttfärs, ärtor, dippsås, tacosås och ost, haha xD men det va väl helt okej :P Sen hade vi möte efter det, men vi sa inget särskilt. mest det att pappa börjar sin tredje vecka med strålbehandling nu, och att vi måste hjälpa till extra mycket här hemma, för nu e han dålig :/ Han kan knappt äta längre, så han får "äta med slangen" nu :( å han låter riktigt hes när man pratar.. usch usch :/
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, har iaf inge mer å skriva, så ha det bra!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0