Idol!

Tja tja
Har precis överlevt ett galenanfall av Lotta. Efter att ha skrikit å sparkat å rivit mig i 10 min så rymde hon å va borta i 5 min, sen kom hon hem igen å grät lite mer å sen kom hon å kramade mig å sa förlåt. Ofta jag förlåter henne, jävla bitch hon e :P å vill ni veta vrf hon fick ett dampanfall?? Jo, för hon inte får ta hål i öronen -.-' Herregud asså..
   Aja, ikväll ska jag iaf plugga mer, efter idol dåra, å sen ska jag fixa disken, sen sova.
Imorn som sagt så ska jag å mamma till fotomässan som öppnar kl 10, då ska vi va där. Vi åker därifrån nån gång vid 1-halv 2, å då ska jag möta upp Lotta så ska vi åka till Cicki.
Men nu börjar idol!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0