Jag visste det!! ;P

Jag visste att David inte va pappan till Silvia!!! ;) (Andra avenyn-snack här om ni inte förstog det ;P)
Har iaf kollat veckans tre avsnitt nu.
Imorn börjar jag 8:30 som vanligt, ska ha datorkunskap då, å det e typ enda lektionen jag ska på =P För sen ska typ åtminstonde Calle, Anton å jag skolka för å dra å plugga till våra jävla prov vi har i veckan >.<
Men jag ska kolla listan imorn på vilka som gått vidare i idol!! ;P
Ajuste, fett nice, för under mötet idag så nämde mamma att jag har utvecklingsamtal på onsdag, å då sa Erik att det är det mest värdelösa som finns, så mamma sa att hon inte ska gå på det då, så jag får gå själv, FAN VA NICE! ;) För jag HATAR utvecklingsamtal :P
Men iaf, imorn ska Alex köpa två supersöta möss! :D


söta va? :D Så om jag e klar vid 3-tiden (vilket jag iofs lär vara ;P) så ska jag följa med å hämta dom :D

Men nu ska jag byta nål, å sen ska jag krypa ner bredvid Lotta uppe i mammas säng ^^
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Elin

aha fan av skumt att det har försvunnit. Men då får du väl fixa när de kommer tillbax, om du vill såklart :P

Fett söta möss föresten :)

2008-11-16 @ 23:18:03
URL: http://olagligtblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0