Kväll=depp :/

Ikväll har jag börjat kolla på serien "Dexter", ganska bra =) (Scrubs e för seg, så jag bytte =P)
Har en bra nyhet! Jag får ha min födelsedagpizzamiddag på fredag! ;) Pappa sa ja :) Så nu måste jag börja planera lite vad vi ska göra =P å så måste jag kolla upp att alla kan, å så måste jag bestämma tid =P
   Men det va väl den enda roliga jag hade å berätta. Jag bad mamma å fråga pappa om jag fick ta hem folk hit på fredag.. för jag vågade inte ='/ Jag tycker det e skitjobbigt å prata med honom.. Varje gång jag gör det får jag en klump i halsen å vill bara gråta. Jag vet inte vad jag ska säga, vad han är på för humör, vad han vill höra? Jag är rädd för å säga fel. Så istället ler jag bara och säger nästan ingenting utan försöker å hålla tillbaka gråten tills han gått.
Sitter bara å gråter nu, orkar inte skriva mer.
Godnatt <3

/C

Kommentarer
Postat av: Linda.

Super fin blogg :)

2008-11-04 @ 09:11:49
URL: http://misspeerfect.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0