Kycklingsallad

Tja
Nu har jag gjort mat, improviserade lite å gjorde en kycklingsallad, blev fett gott ;D Men nästa vecka ska jag försöka å göra någonting som inte innheåller kyckling, har typ gjort det varje gång :P
Nu sitter jag här å längtar efter min nya dator!!

Ska köpa denna från netgiganten.se för 3990 kr:


Processor: AMD Phenom X3 8450 2.1 GHz AM2+

Minne: Corsair Dual Channel 2x1024 MB 800MHz CL4

Hårddisk: Western Digital Caviar 500 GB S-ATA II 7200rpm/16mb

Grafikkort: NVIDIA® GeForceTM 8300 (Max. delat minne 256 MB)

Moderkort: Asus M3N78-EM HDMI, nVIDIA GeForce 8300 Chipset, 4 x 240-pin DIMM, 4 x Serial ATA 3.0Gb/s, PCI Express X16, Gigbit LAN, 8 channel High Definition Audio, 4x USB 2.0

CD/DVD: Samsung DVD+-RW DL 22X

Chassi: Cooler Master Elite 330 / ATX 460W

Operativsystem: Ingår ej

Program: Nero 7.0 & Norton AntiVirus (90 dagar)

Garanti: 3 års garanti och support

Så det e bra pris, å den e bra (Viktor har valt ut den åt mig så jag litar på honom ;D)
Å så ska jag även köpa en webbcam, å nytt tangentbord+mus ^^
Så nu vill jag bara ha in mina pengar på kontot så jag kan få den!! :D

Men nu  har jag inget vettigt å skriva
Puss å kram <3

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0