Maaat ;P

Hellu =)
Har precis lagat mat (kyckling å pommes frites ;P) å käkat. Fredde skulle ju göra mat idag men när han kom hem så va varken han eller mamma hungriga, så han orkade inte göra mat till mig å Lotta då, så jag fixade mat, å när jag står där å steker kyckligen så kommer han å ska smöra sig in hos mig å säga att jag e sååå duktig på å göra mat å att det blir såå gott, för att till slut komma fram till att han gärna tar lite oxå, för han har hunnit bli hungrig! Vilken jävla brorsa man har asså :P Å snäll som man är så steket man upp en extra kyckling så han oxå ska få :P
Men nu ska jag iaf byta om å gå upp till mamma å lägga mig å kolla på film, å sen lär jag väl sova ;P Sova tiiidigt ;P Men imorn e det fredag,  det e feeett nice :)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0