Natti =)

Hellu =)
Runt halv 8 idag så skulle ja gå Alex iväg till Midsommarkransen å köpa en hamster. Så jag går ner till buss-stationen. Å bussen va för tidig, så Alex ha inte med den, så vi tog 163:an till Fruängen istället för 141:an mot Telefonplan.
Så när vi kom till Fruängen så satte vi oss på tåget å Alex rinde å sa att vi va på väg. Å kl va kvart i när vi började åka, å Alex hade sagt till killen hon pratade med att vi skulle vara där runt kvart i 8 - 8. Men typ när vi e framme ringer han å säger att det e försent, för hon sa att vi skulle va där kvart i, å hans fru skulle sova kvart i 8 å vill inte att han ska gå ut då. Eller jag vet inte riktigt, men nåt sånt skumt va det. Så vi va ca 3-4 min sena, å då fick hon inte köpa hamster, e inte det konstig?
  Aja, det va wierdo iaf. Sen åkte vi till fruängen, å där köpte vi Ben & Jerrie´s (Gott som fan ;P) o 4 st havrebollar å så gick vi hem till henne å åt ;D Sen va vi hos henne ett tag å käkade lite tomatsoppa oxå *mums* ;D Men nu har jag precis kommit hem ^^
   E ju så jävla nice! För vi har ju ingen svenska på hela veckan, så imorn börjar jag kl 11:40, så nice! ;D
Men jag e trött nu, så jag ska sova, å jag ska sova lääänge :D :D
Godnatt
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Jenny Lindblad

Åh vad skönt! Själv började man 8.20 idag -.- Men jag slutar elva! :D



Hängde inte riktigt med där, var det hamsterns fru eller killen i affärens fru som skulle sova? Hahah XD

2008-11-06 @ 10:35:07
URL: http://jennylindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0