NEEJ!!! INTE SNÖ!! :S >:(

Tja
Utvecklingssamtalet idag gick bra ;D Va det där med gympan dåra, men jag sa typ "Jo, men jag har svårt å ha gympa med personer, måste känna dom riktigt väl för att jag ska kunna det" vilket stämmer till viss del. I min förra klass kunde jag ju ha gympa, men då va ju mina kompisar med som jag kände riktigt bra, även om FFLB va där så kunde jag ändå gympa. Men i den här klassen känner jag mig inte riktigt så trygg, även fast alla e skitschysta så... men ne, inte än :P
Men resten gick bra, har VG+ i svenska ;) Hon hade skrivit MVG såg jag, men hon sa att hon inte vill sätta så höga betyg så här i början ;P
Men aa, gick iaf bra ^^
Sen på vägen hem dåra så såg jag folk som stog å rökte Mickes "Lidl kvalitet"-rökpipa, shit asså :P Liite töntigt kanske, men men =P
   Ååååh, å så när man åker hem dåra, så börjar det SNÖA!!! FYYYYYFAN! Depression here i come! -.-'
Aja, mormor e här iaf, varit med Lotta på valthornet. Vi käkade, sen satte jag mig här.
Å.. nu vet jag inte vad jag ska skriva mer :P
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0