Onsdag - Snart helg igen ;)

Tja ;D
Idag struntade jag ju i gympan, pallade inte med den :P Men sen hade vi iaf rörlig bild. Å där så hamnade jag med Jessica, och Mikael -.-' å han e överdriven i hur man ska göra allt :P Men men, gick väl bra iaf :P E fett kul med rörlig bild tycker jag ;D Sen slutade vi, så Stephanie, Jessica å jag åkte till medborgarplatsen där vi gick till ett ställe å frågade om vi kunde komma på fredag å intervjua dom. Men dom gav ett lite småluddigt svar =P Men vi ska dit på fredag iaf å se om dom har tid då ;P
Sen åkte jag hem å pratade lite med pappa å kollade tv. Sen kom mormor å Lotte (mormor har följt med Charlotte till valthornet) så jag har suttit å småpratat lite med henne nu ett tag.
Men nu e jag trött, men ska skynda på Erik lite så han gör mat, för jag e hungrig oxå ;)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0