Paus

Hej
Nu har Alex gått för ett tag sen, å jag följde med en bit så Dharma fick sig en liten kvällsprommis. Så nu sitter jag här, har precis borstat tänderna. Ska byta om nu å krypa ner i sängen =) Blir till å sova i egna sängen inatt, känns som om det e lite sent för å krypa ner i mamma å pappas säng, vill inte riskera å väcka mamma, för jag vet att mamma har svårt å somna om, särskilt när klockan är så mkt.
   Har iaf pratat lite med Johan ikväll, och vi har kommit överens om (eller, ja, det va väl mer jag som ville det =P) att vi ska ta en paus =) För jag tror att båda behöver det för å få iordning på vissa saker, å sen, när det känns bättre, så ska vi bygga upp vår vännskapsrelation igen =)
Men nu e klockan snart 1!! Tur att jag börjar 10:15 imorn xD Men nu måste jag lägga mig
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0