Snäck-köp! ;D

Tjaa
Idag hade jag ju tänkt å ligga hemma å sova, men icke sa nicke, för mamma skulle med pappa till sjukhuset idag, så då va det bara för mig å gå upp å åka iväg. Missade halva första lektionen, men när jag kom till skolan så spelade alla biljard, för vi hade tydigen ingen engelska, så alltså så missade jag ingenting ;D. Sen va det matte. Vi tog närvaro, sen skulle vi eg. hämta böcker (för vi skulle visst inte ha prov idag!) men då drog vi till matsalen istället å satt där snackade skit ;D Sista lekitonen va svenska, där gjorde vi heller inte någonting. Så i stort sett å sög den här skoldagen :P
   Efter skolan så åkte jag till fruängen å gick till apoteket, men det tog för lång tid så jag gick ner till pressbyrån för å möta Alex. Men hon kom inte så jag åkte till Liljeholmen å mötte Therese å fick mina snäckor :D Blev 5 st, fick en på köpet för att 1 låg i dvala å det e inte 100 att en kommer klara sig, så jag fick en extra utifall att ;D
Sen åkte jag till fruängen å gick omkring där för det va typ marknad å massa människor å sånt. Sen gick jag hem å gjorde iordning petboxen till snäckorna, å så la jag i dom å gav dom käk =) Pratade med Alex oxå, å vi måste typ ha sprungit om varandra å missat varandra totalt, så det va ju synd :(

De två stora snäckorna =)


Alla 5 =)

I know you like them ;D
Vi satt iaf å bestämde namn idag under håltimmen. Så dessa sötnosar ska heta: Marek, Helmut (HAHA), Blixten och Glenn. Hade bara 4 namn, för jag trodde ju bara jag skulle få 4, så jag måste hitta på ett till ;D
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Den femte ska heta Porry Potter xD

2008-11-28 @ 23:39:57
URL: http://puffslime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0