Spöke! ;)

Hellu =)
Igår när jag gjorde entre hos Madde så garvade nog Sofie mest xD Jag var då ett spöke, hade helt enkelt ett lakan på mig! ;D E man bäst eller e man bäst? ;) Kvällen va iaf skitrolig, vi drack lite (jag drack mest läsk, typ ingen alokhol alls, men det behövdes inte, för jag va galnast ändå xD) å vi rökte lite :P Jag röker ju absolut inte eg. men kan feströka ibland ^^ men vi dansade å flummade å höll på, men efter ett tag så började folk gå hem. Först gick Sofie, Sofie å Sanna, sen gick Alexandra, Mimmi å Elin. Å när dom skulle gå kom vi på att vi skulle äta chokladpudding, i bajspåsar! xD Haha fyyyy va äckligt det såg ut, men gud så gott det va! ;D Sen spydde Jenny, å efter det mådde hon bättre =P Sen när vi satt å gjorde nada fick vi veta att Maddes mamma snart skulle komma hem, så då fick vi snabbt ta bort alla spritflaskor. Å sen ringde Maddes mamma igen, å va skitförbannad. När hon kom hem fick jag å Madde världens jävla utskällning. Alltså, inte ens min mamma har gett mig en sån utskällning :S Vi hade iaf några dumma saker, så vi har idag varit å sagt förlåt.

Om 38 min går bussen. Jag, mamma, Lotta å Erik ska åka å hälsa på pappa, gratta honom på fars dag oxå :)

En kul grej, blunda å skriv:

jordgubbar kommer bara på sommaren;
Jordggubbar kommer bara på sommaren

majs rimmar ju på bajs;
majs rimmar ju på vajs

rosa är en ko som jag känner;
rosa är en ko som jag känner

du är den sötaste som finns;
du ör den sötaste som finns

jag älskar att vara ute i solen;
jag äslar att bara ute i solen

nu är skrivandet slut;
nu är skrivandet slit

Haha gick ju ganska bra ;P
Ajuste, glömde ju kameran igår!!! Men Madde har tagit bilder, så hon får skicka dom till mig sen ;D
Men nu vet jag inte vad jag ska skriva mer förutom att jag är trött för jag låg vaken till kl 6 inatt å tänkte. Så jag sov 3 timmar -.-'
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken sofie, från js?

2008-11-09 @ 15:37:00
Postat av: Jenny Lindblad

Hahaha, omg fyfan för igår :P Men lite kul hade vi (jag) allt! :D Hoppas allt är bra :) <3

2008-11-09 @ 20:30:17
URL: http://jennylindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0