The Holiday


Möt Iris (Kate Winslet) och Amanda (Cameron Diaz), två kvinnor som inte kunde vara mer olika - den ena bor i en mysig, engelsk stuga och den andra i en vräkig villa i Hollywood. Deras enda gemensamma nämnare är dåliga erfarenheter av män. I ett desperat behov av att komma bort möts de på nätet och bestämmer sig plötsligt för att byta bostad. Detta leder dem båda till något som de varken önskat eller förväntat sig - en ny romans - och de upptäcker att en ny adress verkligen kan förändra ens liv. Regissören av Galen i kärlek och Vad kvinnor vill ha bjuder på två timmar av både hjärtvärmande och romantisk komedi.


Denna söta film har jag precis sett. E typ tredje gången, men den är lika bra varje gång ^^
Nu sitter jag å Mailar med en tjej som jag ska köpa achatina fulica‏s av, alltså afrikanska jättesnäckor =)

Så stora å fina kommer dom bli =) Ska köpa ett stort terrarum till dom oxå, men dom ska bo i en petbox så länge, då dom inte e så mkt större än nån cm nu =) Ska köpa 4 st. Vet inte vilken dag, men imorgon eller nåt sånt om det passar henne ^^
När jag mailat klart med henne ska jag iaf lägga mig å sova. Får se om jag går till skolan imorn. Har ju matteprov.. så kanske borde det.. men vi får se.
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0