The Notebook


Filmen är en berättelse om förlorade möjligheter, om att bli vuxen och om kärlekens magiska kraft. Filmen bygger på Nicholas Sparks bästsäljare.
Dagboken - Jag sökte dig och fann mitt hjärta är berättelsen om de unga älskande Noah Calhoun och Allie Hamilton (Ryan Gosling & Rachel McAdams).Tillsammans får de uppleva en passionerad sommar innan de skiljs åt på grund av klasskillnad och Andra världskriget. Efter år på skilda håll återförenas de oväntat. Historien om parets starka kärlek och om de hinder som står i vägen för den berättas decennier senare för en kvinna på ett sjukhem, en kvinna som tas om hand av en man som regelbundet kommer på besök och under dessa visiter läser högt för kvinnan ur en mystisk dagbok.


Ååh så fin film!! Se den, den e jättebra :) Grät på slutet, så fin.. Har velat se den jättelänge, så jag letade upp den på surfthechannel å kollade på den, riktigt bra!
Men nu iaf ska jag gå å lägga mig.
   Har matteprov imorgon! kl 8-10.. ska nog gå.. måste nog göra det om jag vill ha högre betyg. Men aa.. kommer typ bli klar på 30 min, å sen va där i 1 timme å 30 min å inte göra ett skit xP
Men nu sitter Dharma här å gnäller, så jag måste ta henne på en promenad, å sen ska jag som sagt sova.
Godnatt
Puss å kram <3

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0