Torsdag

Hej
Idag så mötte jag Mimmi vid busshållsplatsen. å det va PROPPFULLT på bussen, för JS-eleverna skulle till gymnasiemässan. Stackarna, nu måste dom gå igenom allt det där med å välja gymnasium. Usch usch, jag e glad att jag har det överstökat iaf xD Träffade på Eva, min gamla tyskalärare, på bussen ^^
   Började med svenska. Där snackade vi repotage. Under lunchrasten så spelade vi fotboll med killarna. Kom försent till Engelskan, där fick vi skriva vad en symbol menade, å sen skriva klart meningen så man beskriver t.ex "sad" men man får inte använda det ordet, utan man ska använda en synonym ;)
Sen hade vi då matte -.-' Tråkigt som vanligt. Men nästa vecka har jag iaf VG- å MVGprov, samt omprov på procent som jag missade.
Sista lektionen va mediakunskap, där kollade vi på en film om radio, jag somnade nästan xD
   Sen skulle Stephanie, Jessica å jag stanna kvar i skolan för å fixa med repotaget. Men jessica ville hellre ta hem det å skriva själv, så hon fick göra det. Så hon ska skriva ett utkast som vi ska jobba med sen =) vi fick även hjälpa Ellinor som hade låst in sina nycklar i skåpet.
   På vägen hem dåra på bussen så kommer Maria och Johan på... såklart, så träffar jag honom dagen efter att vi har beslutat att vi ska ta en paus :P Men men, va väl ok. Väntar iaf på ett sms från honom, för han ska komma å lämna fläckten till datorn och sen någonting annat.
   När jag kom hem iaf så gjorde jag majskolvar eftersom att jag höll på å av hunger. Mamma å Fredrik har precis åkt iväg å handlat mat + rullgardin till mig på IKEA!!  Fett nice ;D
Men.. aa, nu vet jag inte vad jag ska skriva mer. Men ha det så bra!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0