Trött!!! :P

Seriöst, fyfan va jag e trött nu för tiden!? -.-'
Men iaf, gick upp kl 5 idag å pluggade i 2 timmar till provet vi hade idag.

Dagen idag:
Rörlig bild - kom försent för bussen va försenad. Vi redigerade där, å jag va astrött å flumm "nee, det ska vara en sån där fjojojojong där ju!" haha ;P
Prov - IG på det, kunde nada fast jag pluggat som fan!
Lunch - kycklingsoppa å jättegoda mandariner ;)
Lunchrsat - Vi körde röda handen (AJ!)
Mediakunskap -  litet test för å se vad man kan + prat om Estonia å lyssning på felsägningar i radio.
Svenska - Repotage
Mentorstid - gjorde vi inget på typ

Va pissväder idag så man va på härligt glatt humör (ironi!!) när man kommer hem å dessutom ser att ingen varit ute med Dharma, så jag fick lov å ta henne på en promenad. Sen käkade jag iaf kyckling å tomat, typ allt vi hade hemma :P å sen satte jag mig här ;)

HAHA, har föresten en asrolig sak å berätta för er xD
Igår dåra, så badade jag. Å det stog en flaska med balsam vid handfatet, så jag tog den till badkaret, å så när jag ska ta balsam i håret så tar jag lite (mamma e inne i badrummet oxå) å masserar in, men märker att den va himla rinnig
Jag - Mamma, ska den här vara så rinnig?
Mamma - Du har inte tagit det där i håret va!?
Jag - Eeh.. jo, vadåra??
Mamma - Det är ju olivolja!!!
HAHA så jag hade olivolja i håret igår, GISSA OM DET VA FETT IMORSE!? Haha, seriöst, e säkert bara jag som råkar göra såna saker xP

Men här kommer bilderna från igår! :D
Råttorna; Hera, Elektra å Athena












Marsvinen:
Holly


Rubina

William


Tarzan


Saffran

Isa

Cooper

Skrållan


Hamstrarna; Pigge och Sessan



Mössen
"Chokladen"


"Kolan"

"Knäcken"


Charlie



Kaninerna;
Latoya å Limpan

Ludde å Fanta

Ludde

Fanta


SÅ! =P Det va alla bilder ^^

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0