Twilight


Isabella Swan moves to gloomy Forks to live with her father. As she starts her junior year in high school she becomes fascinated by Edward Cullen who holds a dark secret which is only known by his family. Edward falls in love with Bella as well but knows the further they progress in their relationship the more he is putting Bella and those close to her at risk. Edward warns Bella that she should leave him but she refuses to listen and to understand why he is saying this. Bella learns his secret. He is a vampire, however she is not afraid of his blood-thirsty needs and the fact he could kill her at any moment. Bella is afraid of losing him, the love of her life. The thrill begins when a new vampire finds it a challenge to hunt Bella down for her irresistible blood. The game is on and James will not stop until she is killed
.

-Okej, jag tar tillbaka ALLT jag har sagt om att Twilight skulle vara dålig!
Den va så jääävla bra! (Det tyckte åtminstone inte Fabian som satt å suckade hela filmen igenom xD) Jag skulle lätt kunna se den igen! Å "Edward" va galet snygg ;D Eller, inte i början, men sen längre in i filmen så blev han typ snyggare å snyggare för varje gång ;D å när han satt å spelade piano så suckade (på ett bra sätt!) både jag å Julia ;D
Efter bion så lekte vi i lekparken ;D Haha den lekparken e fan bäst :D å så skjutsade vi omkring Fabian i en kundvagn (A) Å jag kallade Julia för Jessica hela tiden :O :PJag hade iaf en grymt rolig kväll ^^

Innan bion så va ju jag å Fredde å köpte akvariumet! Fick några balla å stora fiskar med oxå! men orkar tyvärr inte lägga in några bilder nu, men det kommer senare ;) Jag funderar nästan på å ha riktiga akvarium i båda.. å istället köpa ett lagom stor terrarium å ställa på ett bord bredvid byrån.. men vi får se ;D
Nu ska jag gå å käka nåt iaf.
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Valeria

Twilight! Verkligen en tjejfilm men en mycket bra sådan ^^, Edward var snygg men James var ju inte heller illa :O snacka om en film fylld med hetingvampyrer!!!!!! lätt att jag ska läsa böckerna!! :D Jag såg den på torsdagen, lyckades få biljetter på förhandsvisningen ^^ skrev ett inlägg om det ^^

2008-12-01 @ 22:40:24
URL: http://leeran.blogg.se/
Postat av: Jessica

JAG SÄGER JU ATT DEN E BRA!!!!! XD oh Edward är min för alla ni små teenies -.-

2008-12-03 @ 17:19:16
Postat av: Sandra

TWILIGHT <3

2009-04-03 @ 21:20:11
URL: http://sagathetwilight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0