Yay! =D

Tjaaa! =D
Väcktes idag av mamma kl 12, för vi skulle ha möte. Sa inget speciellt där. Sen snackade jag med Fredde och frågade om han kunde skjutsa mig idag. Nej, det ville han inte. Men till slut gick han med på det, men jag måste då fixa vardagsrummet + matrummet åt honom -.-' Men sen gick jag ner å ringde. Så kl 5 idag så ska vi iväg å köpa ett 160 L akvarium! :D Det ingår fisk, pump, reningsverk, stenar å massa saker! :D Så niiice ;D
Jag ska göra så att det akvariumet ska få stå på min byrå (det får inte plats framför sängen) å så ska fiskarna få bo där istället dåra (för det e ju större ;D) å så ska snäckorna få bo i mitt gamla akvarium =) så det e NICE ;D Å det bästa är att det bara kostar 750 kr! Det e grymt billigt :D så jag e glad ^^ Det enda e väl att jag nog inte kommer hinna åka skridskor idag :( Men men, får göra det nästa vecka då :P
Men nu ska jag käka frukost å sen göra klart alla uppgifter jag har idag (matrum, vardgsrum, toaletterna)
Puss på er <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0