21 oktober, min födelsedag!

Utifall att nån har glömt, så e det ju min födelsedag idag :D haha ;P

Iaf, ska berätta om igår =)
Internet la ju av helt (Viktor har fixat det nu iaf :D) så jag stängde av datorn å la mig i sängen å spelade game cube, men jag fick ett sms av Alexandra att hon skulle kolla på en hund somhon ev. skulle va fodervärd åt. Så kl 10 i 9 gick jag till henne å vi + Charlie gick till långbroparken där Charlie fick springa av sig, å sen kom dom dåra, å dom hade en liten hund som e en blandning mellan Staffordshire bullterrier och jack russel. Hon va jättesöt å glad, å Alex skulle pröva å ha henne till idag kväll. Så dom lämnade lite saker hemma hos Alex å sen gick jag hem. Hunden heter Tigra, e 4 månader å e skitsöt :D tyvärr så e hon ju inte rumsren, så Alex e inte säker på om hon ska behålla henne. Men vi får väl se =)
Sen gick jag iaf hem å la mig.

Imorse då så väcktes jag av familjen. Fick mina paket å frukost å sen åkte jag till skolan =)
Ljud; jag jobbade som fan, har liiite kvar, men kan typ göra klart det på torsdag =)
Samhäll; där gjorde vi inte mkt.
Lunch; haha jag va den enda som åt upp, för jag e fett förkyld å känner ingen smak, för enligt dom andra va det fett äckligt xD
Mediakunskap; Jag har typ G+, det fick jag reda på, å så svarade vi på några frågor å gjorde rent bänkarna, det va det vi gjorde :P
Svenska; Vi började tänka på vad för repotage vi ska göra. Jag e med Stephanie å Jessica, vi ska till en bilverkstad å intervjua nån där om hur dom tänker på miljön typ :P
Mentorstid; Vi kom överens om att vi ska börja 10:15 iställer för 10:00 på torsdagar, fett nice, då kan jag ta bussen som går typ 30 min senare ;)

Sen åkte jag hem dåra, å käkade lite, å sen satte jag mig här =) e fett trött, å kommer antagligen inte orka med gitarren. e fett förkyld oxå :( :( Men ska ju iaf på high school musical premiären imorn, men får se hur jag käånner på torsdag å fredag, om jag orkar gå till skolan asså.

Här e iaf presenterna jag fått :D
 
Söt va? :D Fick den av mina söta klasskamrater Julia och Ellinor ^^

Å den här fick jag av Lotta ;P

Skylten jag fick ;) Erik fick en som det står Erik på, logiskt va? :D

Närbild på badlakanet :D


Tar bilder på gitarrhängarna när dom sitter uppe ;)

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0