5:10 ='(

Shit asså...
Kollade ju ett asnitt, men sen läste jag vad som skulle hända på nästa, å va tvungen å se det oxå..
Så det som hände va att Clark berättade allt för Lana och friade, hon sa jag, men senare på kvällen är hon med om en bilolycka och dör (gråt) MEN, Clark går till sin pappa, Jor-el, och han får då leva om dagen, och han beslutar då att inte berätta Lana, och Lana blir sur och dom gör slut, men samma sak händer ändå, men den här gången lyckas Clark förhindra bilolyckan.
Men när dom kommer hem så möter dom Jonathan, Clarks pappa, som får en hjärtattack (?) och dör, så man ser hela begravningen å shit va jag grät, kan nog inte va möjligt å se det här avsnittet utan å gråta =( Ne, fy va sorglit asså..
Å dessutom så vet typ Lionel Luthor om Clarks hemlighet..
Usch usch, å klockan e sjukt mkt nu oxå, så nu måste jag lägga mig.
Godnatt, puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Alex

Mm, det avsnittet e verkligen sorgligt ='(

2008-10-02 @ 11:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0