Födelsadagsfest ^^

Hellu =)

Idag har jag varit å handlat med mamma å pappa, å så gjorde jag två tårtor, en till mig och en till Erik =)
Så här fina blev dom :D


å mamma gjorde en asgod maträtt ^^ Så det blev nice :D
Sen kollade vi på amerika-filmen som mamma gjort, å det va kul =) Sen gick jag presenterna. Fick 1000 kr av farfar, och en c-ring och 500 kr på H&M av mormor å Eric :D Sen får jag resten av mamma å pappa på tisdag när jag faktiskt fyller år ;D
Fin va? :D


Nu ska Erik å Viktor dra till krogen igen.. *vill oxå* xP Å jag ska.. kolla Smallville typ? =P Imorn ska jag ju på intervjun! :S e fett nervös :P kl 11:30 ska jag vara på Dramatiska Institutet ;P Scarry! Men det går väl som det går ;P
Aja, vet inte vad jag ska skriva mer :P Ska iaf byta om xD
Puss å kram <3

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0