För mycket städning -.-'

Tja tja!
Kvällen igår var ok, inte jättekul, inte jättetråkigt :P Vi spelade lite biljard idag iaf. Men både jag å Alex somnade kl 12 till kl 2 då Johan väckte oss och vi åkte hem :P

Idag då när jag vaknade kl 12 så gick jag ut å såg att mamma å pappa möblerade om i vardagsrummet :) Så nu ser det ut så här:


Så jag bytte nål å sen käkade jag lite frukost å så kikade jag in i mitt rum å såg att det såg förjävligt ut :P Så jag började slänga upp allt från golvet i min säng, å bar ut de sakerna som stog ivägen (synthen och datorstolen) och så drog jag ut sängen, å omg, ni vill inte veta hur det såg ut där xD Städade iaf där å hittade lite saker jag letat efter ett tag ^^ Sen ställde jag tillbaka sängen å dammsög golvet, sen tömde jag vid fönstret och tvättade fönstrerna =) Å till sist så tömde jag sängen på alla saker å bäddade om. Så nu ser det fint ut förutom skrivbordet som är överfullt. Men det orkar jag verkligen inte fixa idag :P så det enda jag ska göra idag är att göra delvattensbyte i akvariumet, för det har jag skrivit på min "Göra idag-lista" ;P
För tillfället så sitter jag iaf bara å pustar ut lite, har typ städat i 5 timmar xP

Före:
 
Efter:
 

Fint det blev va? :D
E som sagt bara skrivbordet kvar.. å det e väl inte lika fint -.-'


Men fönstret blev nice :D (Va fullt med saker där innan ;P)



Aja, nu e det familjemöte som gäller, å så ska vi käka kräftor ;)
Puss på er <3

/C

Kommentarer
Postat av: Anton

Oj herrejäklar vilket stökigt skrivbord du har. :P

2008-10-12 @ 18:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0