Fredag

Morrn =)
Idag vaknade jag halv 12 ;D gick ju å la mig 20 i 4 igår, så det är kanske inte så konstigt xD Gick iag upp å bytte nål -.-' Seriöst, jag e så jäävla trött på min diabetes >.<' verkligen hatar den, så jävla jobbigt å alltid gå omkring med dåligt samvete för att man inte tagit blodsockervärde, å dagarna innan sjukhusbesöken e fan inte kul -.-' Ne, önskar man kunde ta semester från den, men tyvärr så kan man ju inte det :( så jag får väl kämpa vidare å inte ge upp..
   Käkade iaf frukost sen, mamma hade bakat bröd, mörkt bröd, å det e så jävla gott å äta nybakat bröd!! Me like ;D
Sen satte jag mig vid datorn, men då kom mamma å sa att jag hade saker i tvättstugan å ta hand om, så jag gick ner å vek ihop mina saker, sen gick jag igenom mitt skåp jag har där nere, å rensade bort saker som inte var mina, så nu e det tomt å fint ^^ Sen strök jag mitt lucialinne oxå =P Gick sen upp å la in sakerna i byrån å sen satte jag mig här igen ;P Vad jag ska göra idag har jag ingen aning om... E fredag, USCH! det betyder att lovet snart e slut :( :( :( Jag hade ju tänkt å hälsa på småkusinerna under lovet, men jag har ju varit sjuk :( idag e dom + Charlotte (skönt å slippa henne ;P) hos mormor, men imorn kanske jag kan hälsa på dom? Fredrik e ju inte heller hemma föresten, han har ju åkt till Tyskland, det e nice ;D ;D
   Skulle ju vilja få upp mina gitarrhängare, å fixa sänglådan så extrasängen passar i den. Men pappa e dålig nu =/ Han har blåsor på hela tungan, kan inte harkla sig, knappt äta eller prata :/ Så det är väl nu det verkligen börjar. Den jobbiga tiden. Nu när pappa verkligen börjar bli dålig tror jag inte han kan jobba mer (man ska iofs aldrig säga aldrig, för han e ensvis..) å då kommer vi få lite dåligt med pengar o.s.v. Men vi får väl lösa det på nåt sätt..
Aja, jag ska lägga mig å gosa lite med Dharma nu =)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0