FREDAG!! :D :D :D :D

YAY!! Nu är det fredag å skolan e slut för veckan, fan va NAJS! :D Va en chill dag idan ;P började med engelska där vi hade prov/test, gick ganska bra tror jag ^^ Sen hade vi matte, fick tillbaka gårdagens test, 8/8 fick jag på den ;P Å det e jag jävligt nöjd med, men tanke på att 15 fick IG :S, jaa, har man dålig mattelärare så har man :P
Sist men inte minst, så hade vi eg. svenska, men halva gruppen gick till biblioteket där hon, Ingrid, snackade på i typ 40 min :P
Sen åkte jag hem :D Har ont i ryggen btw =( Å så måste jag städa, kommer ju folk hit imorn.. men vad gör det, det är ju HELG! :D Å jag får presenter imorn :D Men jag måste fortfarande komma på en låt till idol!! HJÄLP MIG!
Btw, fick höra än en gång idag (av Eriks klasskamrater/The idol crew ;P) att jag och Erik verkligen inte är lika :P
Men nu ska jag ut med Dharmisen :D
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: M.Stenberg

Sjung Vanessa Carlton - A Thousand Miles =D

2008-10-17 @ 17:27:01
URL: http://allafoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0