Go´morgon :D

Hellu =)
Vaknade tidigt idag, kl 8!! :P Men jag sov  typ 8 timmar, så det e nice ^^
När jag vaknade så matade jag fiskarna å satt å kollade på dom ett bra tag :D Muhaha, tänkte va lite rolig å skriva ner alla fiskar jag har, utifall att någon är intresserad ;)

13 Sebrafiskar


4 sorgmateltetror


4 guppys


4 Mollys (3 vita, 1 dalmatin)



4 svärdbärare
Hane

Denna är bara en liten unge, (egenuppfödd ;P) han har precis börjat få sitt svärd som kännetecknar hanarna =)


Honor



2 Siamensis


Fina va? ;D

Sitter iaf för tillfället i handduk å mumsar choklad å lyssnar på HSM3-låtarna ;D Slapp tom-tits idag :D Mamma å Charlotte åkte med mormor å småkusinerna istället ;) så det e nice ^^
Men nu ska jag lägga mig å glo på mina fina fiskar ett tag :D
Puss å kram <3

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0