High School Musical 3, PREMIÄR!! :D

Tja :D
Väckte vid 7-tiden idag av pappa -.-' Gick upp å käkade gröt, sen åkte pappa på strålbehandlingen, då gick jag å la mig igen :P Vaknade igen kl 9, gick ner å duschade (invigde mitt nyta badlakan från SeaWorld ;D) sen sjukanmälde jag mig. Men nu e pappa hemma igen. Jag sa att jag börjar halv 12, å det passar bra, för kl 11:10 ska jag va vid fru marias väg, där kommer Alex å Madde vara, å så ska vi åka till sergelbiografen å kolla på High School Musical 3 som har premiär idag kl 12:10! ;)


Troy och Gabriella oroar sig över att behöva skiljas åt nu när college närmar sig. Tillsammans med resten av Wildcats sätter de upp en musikal om sin oro och sina drömmar inför framtiden.
Med fantastiska nya låtar och spännande dansnummer speciellt framtagna för att maximera upplevelsen på bioduken, levererar den här energifyllda filmen massor av härlig underhållning från East Highs talangfulla gäng.

NICE! Eller hur? :D
Ne, nu ska jag gå å käka en andra frukost :P Btw, e sjuk oxå, har typ feber å snorar som fan -.-' Men men, ska på bion iaf, sen ska jag hem å sova å bli frisk!!
Puss å kram <3

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0