High School Musical on Ice ;)

Hej hej =)
Nu e jag tillbaka från globen ^^ Va ganska skoj =) å jag älskar å se på när duktigt folk åker skridskor, så det va nice^^ va bara jävligt mupp när dom pratade svenska xP Men men, annars hade väl inte alla småttingar förstått så mkt :P Haha men han som spelade Troy var verkligen inte ett dugg lik den riktiga Troy xD
Träffade ju Madde där oxå, å vi bestämmde väl typ att vi ska gå på high school musical 3 premiären, den första visning som e typ ganska tidigt på sergel ;) Så om fler vill med så e det bara å smsa :D måste däremot ta ledigt från skolan då för å kunna se den ;)

Nu iaf så ska jag öva lite på mina repliker tills imorgon, för vi ska ju spela upp vår pjäs på engelskan -.-' Får hoppas att det går bra =P Ska ta med mig kameran till skolan imorn oxå, för Fabian å Calle har lovat å komma i klänning ;) Så det måste fotas å sen läggas in på bloggen ;)
Puss på er! <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0