Idol, WTF!?

Tja tja.
Va hos Alex som sagt å kollade idol. Å hur fan (!?) kunde Loulou åka ut!!!??? Asså, visst att hon kritiserade ABBA, men vafan, hon sa att dom såg töntiga ut men var bra. Men jag menar, dom SER ju töntiga ut. Hon sjöng ju bra som fan! Ne. usch, blev jag fan sur på. Jag menar, jämför Loulou mot Johan!? Johan e inte ens i närheten av så bra som Loulou är >.<'
Btw, nån annan än jag som vill ha idol-boken? ;D


Aja, jag e sur som fan på svenska folket (känns som om man kanske inte kan klaga när man inte röstat själv.. men jag kan det! :P hade inga pengar på mobilen kan jag skylla på (A)) Men e hemma nu iaf. Ska lägga mig, för imorn ska jag upp 8:30, vill va uppe i tid, för 11:40 ska jag va vid Dramatiska Institutet igen. E ganska nervös :P Kommer säkert glömma den sista repliken, för den är lång xP Men som jag brukar säga, det går som det går ;)
Godnatt på er <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0