Idol xD

Tja =)
Började som sagt dagen med långtråkig datakunskap, och sen matte med Marek -.-' Men det gick ganska bra ändå, hann nästan klart med allt :D Sen käkade vi lunch å sen gick vi till musiksalen där vi spelade lite å jag sjöng upp å övade på låten ;P Sen hade vi samhäll, jag satt å hoppade hela tiden för jag va så nervös xP Fick gå 5 min innan för jag skulle sjunga när vi slutade eg. men dom hade tekniska problem, så vi fick vänta i 35 min typ -.-'
Sen dåra så fick jag äntligen gå in. Fick en liten mick som satt fast i halsduken, å så fick jag ställa mig å svara på varför jag sökte in till Idol, och vad jag skulle sjunga, sen fick jag börja ;P Gick väl bra =) Dom sa att jag sjöng lite för snabbt i början, men att refrängen lär jättebra ;D Det kommer iaf å spelas upp i aulan nästa termin :P :P Fick inte reda på idag om jag gick vidare eller inte, det får vi väl veta nästa vecka eller nåt ;P

Åkte hem sen iaf, gjorde lite god kantarellsoppa å åt, å sen kollade jag sing-a-long där jag skulle va med (inspelat) men det va aslite publikfilmning, så man såg mig inte typ :P
Nu ska jag börja ladda Smallville å gå upp städa badrummet så länge =( =P
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0