Kastanjer ^^

Hellu =)
Jag å Alex åkte iväg till mormor, där fick vi fixa lite, bl.a sitta å skära kastanjer. Sen när gästerna började komma fick vi öppna dörren och hänga upp deras jackor å se söta ut ;) Va kul kväll iaf =) mkt goda ostar åt vi, å kastanjerna va fett goda oxå ;D Sen fick vi 300 kr var och ost av mormor =) så nu har jag 1800 kr :D Får månadspeng snart oxå, å då ligger jag på 2300 ;D men antagligen bara på 2000, för dom där 300 lär jag slösa bort ;) (sparar till en dator, för er som inte visste det ;P)

Sen åkte vi hem dåra. När jag kom hem satte jag mig här, började räkna lite pengar å leta fram lite. Till slut fick jag fram 75 kr, så jag kilade ner till macken å köpe mig comviq kompis, så nu har man pengar på mobilen igen :D Sen satte jag mig framför datorn igen å började sortera pärlor (?) tråkigt som fan, men jag fick nåt ryck typ :P
Hade lite problem med internet oxå, men det löste sig =)

Inatt får jag sova i soffan ute i vardagsrummet, för i min säng ligger det hur mkt saker som helst :P å jag vill inte slänga ner allt på golvet, för då blir det tusen gånger jobbigare å städa det imorn :P
Ajuste, imorn ska vi ev. till IKEA å handla en ny stol och en byrå till mig :) (väntar lite med skrivbordet ;P) Så det e fett nice :D kanske blir fiskar oxå ;)
Sitter för tillfället å lyssnar på HSM3-låtarna :D Men funtar på å stänga av datorn snart å gå å lägga mig ute i soffan  sova xP

Imorn lägger jag nog in bilder från ikväll, för jag måste kolla med Alexandra förtst att det e OK att jag lägger ut bilder på henne :) sen kommer det nog bilder på hur mitt rum ser ut oxå ;)
Men nu ska jag borsta tänderna =)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0