Ljudteknik -.-'

Tja tja
Nu har vi ljudteknik.. booring :P
Blev försenad idag igen, kom inte upp i tid. Haha å på bussen va det en grupp 3or typ. Å det satt en kille bredvid mig, å han började typ sträcka på sig å hålla på, å plötsligt så har han lagt sin arm runt mig :O Jag typ kollade på honom, å han kollade tillbaka, sen började jag å Viktor, som oxå va på bussen, asgarva, då tog lillkillen bort sin arm xD

Kom typ 30 min för sent till lektionen. Men nu har jag iaf precis intervjuat Jessica, så nu ska jag föra över från minidisken till datorn å sen börja klippa ;P
Puss å kram <3

/C


Kommentarer
Postat av: Madde

HAHA XD visste väl det;)

2008-10-14 @ 10:39:52
URL: http://allafoton.blogg.se/
Postat av: Fabian

den killen var jag..

2008-10-14 @ 20:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0