Lördag

Hej hej =)
Kvällen igår var helt ok =) Vi va väl inte sådär jättemkt med Johan å Staffan, utan dom två jobbade, å jag å Alex spelade biljard, pingis och så sov vi ^^ Vi kom hem runt halv 1 typ, då fixade jag disken å sen somnade jag, va trött som fan ;P

Imorse vaknade jag till bråk. Pappa å mamma stog å skrek på Charlotte som skrek tillbaka. Jag låg å lyssnade det på ett tag tills jag bara ville gråta (hatar å lyssna när familjen bråkar) så då stoppade jag lurarna i öronen å satte på musik på nästan maxvolym. Efter en halvtimme gick jag upp å pussade lite på Charlotte, (jag vet precis hur det känns å vara den minsta i familjen som alla bara skriker på) då blev hon glad, å då kollade vi på Idol ^^
Efter idol gick jag å mamma ner å parade strumpor xP å sen satte jag mig här =)
Ajuste, måste ju berätta om att jag ska på intervju nästa vecka på söndag :D Dom söker ungdommar till en novell-film, å dom vill att jag ska komma på intervju, så vi får ju se hur det går :D

Nu ska jag iaf kolla smallville, å sen ska jag plugga =(
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Madde

är det den där novellfilmen där dom söker en ljudläggare och mixare? den på filmcafe.nu?

puss

2008-10-12 @ 18:02:34
URL: http://allafoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0