OMG! xD

Tja tja =)
Idag började dagen med svenska. Å där kom det in tre personer som gav mig en lapp (ock filmade mig >.<) så på måndag kl 14:00 e det idol-kärrtorp som gäller! OMG :P vad ska jag sjunga??? Har absolut ingen aning, måste börja tänka på det nu :P
Skolan gick iaf inte övverdrivet snabbt, men inte jättelångsamt heller ;P Har precis kommit hem iaf, å gör inte mkt alls.

Så här ser de närmsta dagarna ut iaf:
Fredag-ingenting inplanerat än så länge.
Lördag-Fira Erik och mig, presenter!! Fett nice ;)
Söndag-Intervju/möte med Linnea Roxeheim och producenten Georgie Mathew, fett nervöst!
Måndag-Idol!!

Scarry :P :P Ne, ska leta fram nån låt jag ska sjunga nu iaf ;P
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0