Panik!! :S

Tja!
Skrev ju att jag skulle ner å duscha, men först så gick jag å tränade på obitreken ett tag, sen städade jag rummet (fan vilka ryck man kan få på kvällarna ;P) så nu e skrivbordet fint, å golvet med.. det måate bara dammsugas, men jag vågar inte sätta på dammsugaren nu, det låter för mkt :P Och så städade jag hallen oxå vilket skulle gjort i söndags eg. :P
Sen gick jag ner då för å ta min efterlängtade dusch, å när jag ska stänga dörren så, precis innan den stängs, så störtar en stor jävla svart spindel med äckellånga ben (det va inte en sån där med jättelånga ben) ut precis innan jag stänger dörren, den gick för fan nästan på mina tår!! Jag fick verkligen hålla tillbaka så jag inte skulle skrika :S :P
Så jag duschade snabbt, å sen sprang jag upp =P

Ajuste, kanske ska nämna oxå att biobesöket på lördag är inställt. Jessica "kunde" inte, å då blir det inge kul, så då blir det inget :P Too bad, men eh, jag kan se filmen på surfthechannel.com ;)
Ne.. ska upp å väga mig nu, har inte gjort det på ett tag känns det som :P
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0